Betöltés...kérjük várjon.
Káli Home - Kővágóörs

Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek

- Káli Home Boutique Villa -

  1. A Szolgáltató adatai

                                             
Vincze Tibor
2049 Diósd, Akácfa utca 11.

 

A Szolgáltatás helyszíne (a továbbiakban: „Szálláshely):

Címe: 8254 Kővágóörs, Dózsa György utca 29.

Telefon: +36 20 221 0210

E-mail: info@kalihome.hu

Weboldal: https://kalihome.hu/kali_home_kovagoors.html

 

  1. Általános szabályok

 

  1. Jelen „Általános Szerződési Feltételek” (a továbbiakban: „ÁSZF”) tartalmazzák a Szolgáltató Szálláshelyének igénybevételére vonatkozó általános szabályokat.

 

  1. A szolgáltatás nyújtásának speciális, egyedei feltételei nem képezik részét a jelen ÁSZF-nek, és amennyiben a Szolgáltató által közölt egyedi feltételek – különösen egyedi megrendelések, rendezvények feltételei – a jelen ÁSZF rendelkezéseitől eltérnek, e körben az egyedi feltételek irányadók a Felek jogviszonyára.  Továbbá a jelen ÁSZF nem zárja ki a külön megállapodások megkötését utazásközvetítőkkel, szervezőkkel, egyéb harmadik személyekkel, esetenként más és más, az üzlet típusának megfelelő kondíciókkal.

 

  1. Szerződő fél, Vendég

 

  1. A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat a vendég veszi igénybe (a továbbiakban: Vendég).

 

  1. Amennyiben a Szálláshely igénybevételére vonatkozó megrendelést (foglalást) a Vendég közvetlenül adja le a Szolgáltatónak, úgy a Vendég a Szerződő fél. A Szolgáltató és a Vendég együttesen - a feltételek teljesülése esetén - szerződéses felekké válnak (továbbiakban: Felek).

 

  1. Amennyiben a Szolgáltató szolgáltatásaira vonatkozó megrendelést (foglalást), a Vendég javára bármely harmadik személy közli a Szolgáltatóval, illetve a Szolgáltató Vendég által igénybe vett Szolgáltatásainak ellenértékét bármely harmadik személy egyenlíti ki Szolgáltató felé, a Szolgáltató nem köteles vizsgálni, hogy a harmadik személy jogszerűen képviseli-e a Vendéget. Ez esetben, ahol a jelen ÁSZF a „Szerződő fél” kifejezést használja, az alatt a megrendelést leadó, illetve az ellenértéket teljesítő harmadik személyt megfelelően érteni kell.

 

  1. Tekintettel arra, hogy a jelen ÁSZF a Szálláshely házirendjének (a továbbiakban: „Házirend”) egyes szabályait, valamint a Vendég a Szálláshelyen való tartózkodással összefüggő jogait és kötelezettségeit tartalmazza, e körben a jelen ÁSZF e körben a Vendégre is megfelelően irányadó, amely megismertetéséről és elfogadtatásáról a 3.3 pontban foglalt esetben a Vendég nevében eljáró harmadik személy köteles gondoskodni.

 

  1. A Szerződés létrejötte, a foglalás módja, módosítása, értesítési kötelezettség

 

  1. A Szerződő fél a Szálláshely weboldalán keresztül a Foglalás menüpont alatti online szobafoglalási rendszeren keresztül közölheti foglalási szándékát a Szolgáltatóval. A foglalási szándék közlésével a Szerződő fél ajánlati kötöttsége megkezdődik. Szolgáltató rövid időtartamon, de legkésőbb 24 órán belül e-mail útján visszaigazolást küld a Szerződő fél részére, amellyel a szerződés a Szálláshely igénybevételére vonatkozóan létrejön a Felek között. Amennyiben az ajánlat elküldésétől számított 24 órán belül nem érkezik meg az ajánlat elfogadására vonatkozó visszaigazolás Szolgáltatótól, úgy a Szerződő fél ajánlati kötöttsége megszűnik, kivéve ha a késve érkezett visszaigazolásra vonatkozóan Szerződő fél szerződéskötési szándékát megerősíti.

 

  1. A szerződés a Szerződő fél online szobafoglalási rendszer útján leadott foglalásának a Szolgáltató általi írásban megküldött visszaigazolásával jön létre, amely így írásban megkötött szerződésnek minősül tekintettel arra, hogy az a Felek által bármikor visszaidézhető, rögzített tartalommal bír. Szóban leadott foglalás, megállapodás, módosítás, vagy annak a Szolgáltató általi szóbeli visszaigazolása a Felek között érvényes szerződést nem hoz létre. A jelen ÁSZF hatálya alatt a Felek szerződése e-mail útján közös megegyezéssel módosítható

 

  1. A szállás-szolgáltatás igénybevételéről szóló szerződés meghatározott időtartamra szól.

 

  1. Ha a Vendég a meghatározott időtartam lejárta előtt véglegesen elhagyja a Szálláshelyet, a Szolgáltató jogosult a szerződésben kikötött szolgáltatás teljes ellenértékére. A lejárati idő előtt megüresedett szobát a Szolgáltató jogosult újra értékesíteni.

 

  1. A szállás-szolgáltatás igénybevételének Vendég által kezdeményezett meghosszabbításához a Szolgáltató előzetes hozzájárulása szükséges. Ebben az esetben a Szolgáltató a szolgáltatás igénybevételének meghosszabbításához való hozzájárulását a már teljesített szolgáltatás díjának előzetes megtérítéséhez kötheti.

 

  1. A Felek között létrejött szerződés módosításához és/vagy kiegészítéséhez a Felek által aláírt írásbeli - ideértve az e-mail formájában történt - megállapodás szükséges.

 

  1. Árak

 

  1. A Szálláshely részletes bruttó szobaárai a Szálláshely honlapjának Árak menüpontja alatt kerülnek feltüntetésre:  https://kalihome.hu/kali_home_kovagoors_arak.html

 

  1. A Szolgáltató a meghirdetett árait előzetes bejelentés nélkül szabadon változtathatja.

 

  1. A fentüntetett árak tartalmaznak minden, hatályos jogszabályok által előírt adót. A Szolgáltató a hatályos adó-törvény (ÁFA, IFA) módosulása miatti többletterheket, előzetes értesítés mellett, áthárítja a Szerződő félre.

 

  1. Fizetés módja és határideje

 

  1. Szerződő fél köteles a szolgáltatás árának 50%-át, 1 (egy) éjszakára történő foglalás esetén a 100%-át a foglalás Szolgáltató általi visszaigazolásától számított 3 (három) munkanapon belül banki átutalással megfizetni előleg jogcímén (a továbbiakban: „Előleg”) az alábbi bankszámlaszámok valamelyikre a közleményben a foglalási azonosító feltüntetésével:

 

Forint (HUF) utalás esetén:

Kedvezményezett neve: Vincze Tibor

Bank: Unicredit Bank

Számlaszám: 1091 8001 0000 0075 8925 0046

 

Euró (EUR) utalás esetén:

Kedvezményezett neve: Vincze Tibor

Bank: Unicredit Bank

Számlaszám: IBAN: HU06 1091 8001 0000 0075 8925 0015

 

A Szerződő fél a szolgáltatás árát forintban (HUF) vagy Euróban (EUR) egyenlítheti ki.

 

  1. Amennyiben Szerződő fél a fenti határidőben nem tesz az Előleg megfizetésére vonatkozó kötelezettségének, a Felek között a határidő lejártával a szerződés automatikusan megszűnik, Szerződő fél foglalása törlődik.

 

  1. A szolgáltatás árának az Előleg megfizetését követően fennmaradó 50%-át Szerződő fél legkésőbb az érkezés napjáig köteles banki átutalással a fenti 6.1. pontban foglaltak szerint vagy az érkezéskor készpénzben megfizetni. Amennyiben ennek Szerződő nem tesz eleget, a Felek között a szerződés automatikusan megszűnik, Szerződő fél foglalása törlődik.

 

  1. A Szolgáltató várhatóan 2020. április 1. napjától elfogadja az OTP Bank Nyrt. által kibocsátott Széchenyi Pihenő Kártya (a továbbiakban: „SZÉP Kártya”) útján történő fizetést is. Amennyiben Szerződő fél SZÉP Kártyával kívánja kiegyenlíteni a szolgáltatás árát, köteles ezt a foglalás leadásakor Szolgáltatónak előre jelezni. Amennyiben Szerződő fél SZÉP kártyával egyenlíti ki a szolgáltatás árát, köteles a teljes összeget a foglalás Szolgáltató általi visszaigazolásától számított 3 (három) munkanapon belül megfizetni, ellenkező esetben a Felek között a szerződés a szerződés automatikusan megszűnik, Szerződő fél foglalása törlődik.

 

  1. Bármely fizetési mód alkalmazásával kapcsolatban esetlegesen felmerülő költség a Szerződő felet terheli, ideértve különösen a 3,6%-os SZÉP Kártya jutalékot.

 

  1. Lemondási feltételek

 

  1. A foglalás Szerződő fél általi lemondása esetén a megfizetett Előleg nem jár vissza Szerződő fél részére, azt Szolgáltató bánatpénz jogcímén jogosult megtartani vagy Szerződő fél jogosult azt egy újabb, 30 (harminc) napon belüli foglalás Előlegeként felhasználni. Szerződő fél tudomásul veszi, hogy ez utóbbira a Szálláshely szabad helyeinek függvényében van csak lehetőség, annak biztosítására Szolgáltató nem köteles.

 

  1. A szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei

 

  1. A Vendég a Szálláshelyet az érkezés napján 14:00 órától foglalhatja el, és az utolsó tartózkodási napon délelőtt 11:00 óráig köteles elhagyni azt. Szerződő fél és Vendég tudomásul veszi, hogy a Szálláshely átvételekor Vendég köteles Szolgáltatónak személyazonosító okmányát bemutatni.

 

  1. Amennyiben Vendég az utolsó tartózkodási napon 11:00 óráig a Szálláshelyet nem hagyja el, Szolgáltató jogosult további 1 (egy) nap díját részére felszámítani, amelyet Vendég haladéktalanul köteles megfizetni szerződésszegési kötbérként. A jelen pontban foglalt kötbér felszámításától Szolgáltató egyoldalú döntésével részben vagy egészben eltekinthet tekintettel arra, hogy a fenti kötbér alapvető célja az, hogy amennyiben a Szálláshelyet késedelmes elhagyása után a követkető érkező Vendég a Szálláshelyet a fentebb meghatározott időben elhagyni nem tudja, Szolgáltató részére kompenzációt tudjon nyújtani.  

 

  1. Vendég a jelen ÁSZF elfogadásával egyúttal elfogadja Szolgáltató Szálláshelyre vonatkozó Házirendjét is, amely a jelen ÁSZF 1.sz. mellékletét képezi.

 

  1. Háziállatok

 

  1. A Szolgáltató Szálláshelyére háziállat nem vihető be (kivétel: vakvezető kutya előre egyeztetéssel).

 

  1. A Vendég és a Szerződő fél teljeskörűen és egyetemlegesen felelősek a háziállat által okozott károkért.  

 

  1. A szerződés teljesítésének visszautasítása, a szolgáltatási kötelezettség megszűnése

 

  1. A Szolgáltató jogosult a szállás-szolgáltatásra szóló szerződést azonnali hatállyal felmondani, így a szolgáltatások nyújtását megtagadni, ha:

 

  1. a Vendég nem rendeltetésszerűen használja a rendelkezésre bocsátott Szálláshelyet; vagy

 

  1. a Vendég a Szálláshely Házirendjét ismételten vagy súlyosan megsérti, a Szálláshely, illetve a vendégek és alkalmazottal biztonságát sértő, fenyegető vagy veszélyeztető magatartást tanúsít, a Szálláshely alkalmazottaival vagy vendégeivel kifogásolhatóan, durván viselkedik, illetve alkohol, vagy drogok befolyása alatt áll, vagy más elfogadhatatlan viselkedést tanúsít; vagy

 

  1. a Vendég fertőző betegségben szenved; vagy

 

  1. a Szerződő fél nem teljesíti a szerződésben meghatározott előleg-fizetési kötelezettségét a meghatározott időpontig.

 

  1. Amennyiben a szerződés a fenti 10.1. a)-b) pontokban foglalt bármely okból szűnik meg, Szerződő fél díjvisszatérítésre nem jogosult. Amennyiben a szerződés a fenti 10.1. c) pontban foglalt okból szűnik meg, Felek a megszűnés időpontjáig teljesített szolgáltatásokkal kapcsolatban egymással elszámolni kötelesek.

 

  1. A Vendég jogai

 

  1. A szerződés értelmében a Vendég jogosult a megrendelt és visszaigazolt Szálláshely rendeltetésszerű használatára. A Szálláshely 4 fő elhelyezésére vehető igénybe, valamint a Vendég igénye esetén plusz egy gyermek térítésmentesen elhelyezhető.

 

  1. A Vendég a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások teljesítésével kapcsolatban panasszal élhet. A Szolgáltató a hozzá írásban igazoltan eljuttatott (vagy általa jegyzőkönyvbe felvett) panasz a vonatkozó jogszabályok szerinti kezelésére vállal kötelezettséget.

 

  1. A Szerződő fél és Vendég kötelezettségei

 

  1. A Vendég gondoskodik arról, hogy a felelőssége alá tartozó 14 év alatti gyermek csak felnőtt felügyelete mellett tartózkodjon a Szálláshelyen, a gyermek által okozott károkért teljes felelősség a Szerződő felet, a Vendéget - és amennyiben a Szerződő féltől, illetve Vendégtől eltérő személy - a törvényes képviselőt egyetemlegesen terheli.

 

  1. A Vendég kizárólag a Szálláshely épületén kívül a kijelölt helyeken jogosult dohányozni. A Szálláshelyen az épületen belül a dohányzás tilos. Amennyiben a Vendég a kijelölt helyeken kívül dohányzik, a Vendég felszólítható e magatartása abbahagyására.

 

  1. Amennyiben Vendég a jelen fejezetben foglalt bármely kötelezettségét megszegi, és erre tekintettel Szolgáltató kárt szenved, vagy a Szolgáltató igényért, követelésért, bírságért áll helyt bármely harmadik személlyel, vagy hatósággal szemben, a Vendég és a Szerződő fél egyetemlegesen kötelesek a Szolgáltatót ért kárért helytállni, illetve a fentiek miatt a hivatkozott harmadik személyek, hatóságok részére a Szolgáltató által ténylegesen megfizetett összeget haladéktalanul és teljes mértékben megtéríteni a Szolgáltató részére, illetve az ilyen követelések, károk, igények, bírságok alól a Szolgáltatót haladéktalanul, és teljes mértékben mentesíteni.

 

  1. A Vendég és a Szerződő fél kártérítési felelőssége

 

  1. A Vendég és a Szerződő fél mindazon károkért és hátrányokért egyetemlegesen felelősek, melyeket a Szolgáltató vagy harmadik személy a Szerződő félnek, a Vendégnek, vagy kísérőjének, vagy az ő felelőssége alá tartozó más személynek felróható okból elszenved. E felelősség akkor is fennáll, amennyiben a károsultnak jogában áll kárának megtérítését közvetlenül a Szolgáltatótól igényelni.

 

  1. Vendég kifejezetten tudomásul veszi, hogy amennyiben a Szálláshely épületében vagy a berendezési tárgyaiban kárt okoz vagy a házirend dohányzásra vonatkozó szabályait megszegi, a károkozás tárgyától függően a 2. sz. mellékletben meghatározott összegű kötbért köteles fizetni Szolgáltató részére a károkozás Szolgáltató általi észlelésétől számított 8 (nyolc) napon belül. Szolgáltató jogosult a kötbér összegén felüli teljes kárának érvényesítésére is. A jelen pontban foglalt kötbér felszámításától Szolgáltató egyoldalú döntésével részben vagy egészben eltekinthet saját belátása szerint.

 

  1. Szolgáltató jogosult a Vendég távozása előtt a Szálláshely állapotát ellenőrizni.

 

  1. Zálogjog

 

  1. A Szolgáltatót az elszállásolásból folyó követelései biztosítására zálogjog illeti meg a Vendégnek azon a személyes dolgain, amelyeket a Szálláshelyre magával vitt.

 

  1. A Szolgáltató kötelezettsége

 

  1. A Szolgáltató köteles:

 

  1. a szerződés alapján megrendelt és Szolgáltató által visszaigazolt szállás-szolgáltatást az érvényes előírások, szolgáltatás standard-ek szerint teljesíteni;

 

  1. a Vendég írásos panaszát a vonatkozó jogszabályok rendelkezései szerint kivizsgálni és a probléma kezeléséhez szükséges lépéseket megtenni, melyet köteles írásban is rögzíteni.

 

  1. A Szolgáltató kártérítési felelőssége

 

  1. A Szolgáltató a polgári jog általános szabályai szerint felelős minden olyan, a Vendég testi épségét, egészségét ért kárért, mely a Szálláshelyen belül, bizonyíthatóan a Szolgáltató, vagy annak alkalmazottainak felróható okból következett be, az alábbi kivételekkel és korlátozásokkal:

 

  1. Értéktárgyakért, értékpapírokért és készpénzért a Szolgáltató csak akkor felelős, ha azt/azokat megőrzésre kifejezetten átvette, vagy a kár olyan okból következett be, amelyért az általános szabályok szerint felelősséggel tartozik. Ebben az esetben a bizonyítás a Vendéget terheli.

 

  1. A kártérítés legmagasabb mértéke a szerződés szerinti napi szobaár összegének az ötvenszerese, kivéve, ha a kár ennél kevesebb.

 

  1. A Szolgáltató Házirendjében jogosult meghatározni olyan dolgokat, amelyeket a Vendég a Szálláshelyre nem jogosult magával vinni. Az ilyen dolgokban bekövetkezett, illetve az ilyen dolgokkal okozott esetleges kárért, sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.

 

  1. A Vendégnek az őt ért kárt azonnal jelentenie kell a Szolgáltatónak, és minden szükséges adatot a Szolgáltató rendelkezésére kell bocsátania, amely a káreset körülményeinek tisztázásához, esetleg a rendőrségi jegyzőkönyv felvételéhez / rendőrségi eljáráshoz szükséges.

 

  1. Adatvédelem

 

  1. A Szolgáltató a szerződésben foglalt kötelezettsége teljesítése történő adatkezelésre vonatkozó jogait és kötelezettségeit Szolgáltató adatkezelési tájékoztatója szabályozza.

 

  1. Vis major

 

  1. Azon ok, vagy körülmény (például; háború, tűz, árvíz, időjárásbeli viszontagság, áramhiány, sztrájk bekövetkezése), amely felett a fél nem bír ellenőrzéssel (vis major), bármely felet felmentik a szerződésből eredő kötelességeik teljesítési alól, amíg ezen ok vagy körülmény fennáll. A felek egyetértenek abban, hogy minden tőlük telhetőt megtesznek, hogy ezen okok és körülmények bekövetkeztének lehetőségét a lehető legalacsonyabb szintre szorítsák, és az ezáltal okozott kárt vagy késedelmet a lehető leghamarabb helyrehozzák.

 

  1. Alkalmazandó jog, eljáró bíróság

 

  1. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a magyar jog, különösen a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései az irányadóak. Felek szerződésből eredő bármely jogvita lefolytatására - a hatáskör függvényében – a Budaörsi Járásbíróság és a Székesfehérvári Törvényszék kizárólagosan illetékes.

 

 

1. sz. melléklet: Házirend

2. sz. melléklet: Berendezés lista és kötbérek károkozás/szabályszegés esetén

 

1. sz. melléklet

 

 

Házirend

 

- Káli Home Boutique Villa -

 

 

  1. Érkezés/távozás

 

A szálláshely az érkezés napján 14:00 órától foglalható el, és az utolsó tartózkodási napon délelőtt 11:00 óráig kell elhagyni. A villa átvételekor a szolgáltató ellenőrizheti az érkező vendég(ek) személyazonosító okmányát/okmányait.

 

  1. Parkolás

 

A villa kertjében maximum 2 db személyautó parkolhat. Amennyiben Vendégeink ennél több járművel érkeznek, a további járművel kizárólag a kerten kívül, az utcában tudnak parkolni (a villától 50-100 méteres távolságra).

 

  1. Háziállat

 

A villa, illetve az ahhoz tartozó kerthelyiség területére háziállat nem vihető be (kivétel: vakvezető kutya előre egyeztetéssel).

 

  1. Dohányzás

 

A Vendég kizárólag a villa épületén kívül a kijelölt helyeken jogosult dohányozni. A szálláshelyen az épületen belül a dohányzás tilos. Amennyiben a vendég a kijelölt helyeken kívül dohányzik, a vendég felszólítható e magatartása abbahagyására. 

 

  1. A villa kulcsai

 

Amennyiben a vendég a villa kulcsát elveszíti, szolgáltató jogosult 5.000 Ft összegű díjat felszámítani vendég felé.

 

A szálláshelyről való távozáskor vendég köteles leadni a villa kulcsait a szolgáltatónak.

 

  1. A villa rendeltetésszerű használata és berendezési tárgyai

 

A vendégek kötelesek a berendezési tárgyakat rendeltetésszerűen használni. A vendégek nem jogosultak a villa berendezési és felszerelési tárgyait a villa épületéből kivinni, illetve a bútorokat átrendezni.

 

A villa épületébe gyúlékony, robbanásveszélyes anyagot, közlekedési eszközöket (kerékpár, motor stb.) tilos bevinni, ott tárolni.

 

Bármilyen meghibásodást esetén a vendég azt haladéktalanul köteles bejelenteni szolgáltatónak.

 

A wifi használat ingyenes a teljes ingatlanon, melynek jelszavát a szolgáltató bocsátja a vendégek rendelkezésére.

 

Amennyiben a villa épületében vagy a berendezési tárgyaiban kárt okoz vagy a házirend dohányzásra vonatkozó szabályait megszegi, a károkozás tárgyától függően a 2. sz. mellékletben meghatározott összegű kötbért köteles fizetni Szolgáltató részére a károkozás Szolgáltató általi észlelésétől számított 8 (nyolc) napon belül. szolgáltató jogosult a kötbér összegén felüli teljes kárának érvényesítésére is.

 

Felhívjuk Vendégeink figyelmét, hogy a rovarokat ne oly módon pusztítsák el, hogy az a villa falán/festésében kárt okoz, mert amennyiben a nyomok egy egyszerű takarítással nem távolíthatóak el Szolgáltató a 2. sz. melléklet szerinti kötbérre válik jogosulttá.

 

A szolgáltató jogosult a vendég távozása előtt a szálláshely állapotát ellenőrizni.

 

  1. A villa elhagyása

 

A villa elhagyása esetén a vendég köteles minden esetben bezárni az ajtót és az ablakokat, elzárni a vízcsapokat, valamint az elektromos berendezéseket, légkondícionálót kikapcsolt állapotban köteles ott hagyni.

 

  1. Takarítás

 

A szobákat a vendégek tisztán, kitakarítva veszik át, amennyiben probléma merül fel a tisztasággal, azt a vendégek a szolgáltató felé jelezhetik. A vendégek villában tartózkodása alatt a szolgáltató takarítást nem végez.

 

  1. Szemételhelyezés

 

A háztartási szemét gyűjtése az apartmanoknál a konyhában, szobáknál pedig a fürdőszobában elhelyezett szemetesekben lehetséges.

 

  1. Tűzrakás

 

Tüzet rakni kizárólag a kijelölt tűzrakó helyen a kijelölt farakásból, szélcsendben, egy vödör oltóvízzel felszerelkezve lehet. A tűzrakás után a vendégek kötelesek a szemét eltávolítására és a parázs leöntésére.

 

  1. További személyek apartmanban tartózkodása


A szálláshely területén kizárólag a szolgáltatást igénybe vevő vendégek jogosultak.  Amennyiben szolgáltató észleli, hogy olyan személyek tartózkodnak a szálláshelyen, akik nincsenek regisztrálva vagy nem voltak bejelentve a foglalás során, akkor a szolgáltató felszólíthatja e személyeket a távozásra, a szolgáltatóval szerződő fél pedig teljes kártérítési felelősséggel tartozik szolgáltató felé e személyek által okozott károk, szabályszegések vonatkozásában is.

 

 

 

 

 

2. sz. melléklet

 

 

 

Berendezés lista és kötbérek károkozás/szabályszegés esetén

 

 

 

Vendég kifejezetten tudomásul veszi, hogy amennyiben a Szálláshely épületében vagy a berendezési tárgyaiban kárt okoz vagy a házirend dohányzásra vonatkozó szabályait megszegi, a károkozás tárgyától függően a jelen mellékletben meghatározott összegű kötbért köteles fizetni Szolgáltató részére a károkozás Szolgáltató általi észlelésétől számított 8 (nyolc) napon belül. Szolgáltató jogosult a kötbér összegén felüli teljes kárának érvényesítésére is.

 

 

  • Beépített vagy önállóan álló bútorokban, egyéb fa burkoló felületekben okozott kár - 50 000 HUF / sérülés
  • Ingatlanban szereplő képekben okozott kár: 330 000 HUF / db
  • Járófelületeken, lépcsőben okozott kár: 100 000 HUF / nm
  • Szanitereken / mosdóban okozott kár: 200 000 HUF / sérülés
  • Elektromos berendezésekben okozott kár: 200 000 HUF / sérülés
  • Fal festésben / vakolatban okozott kár: 100 000 HUF / nm
  • Kapcsolókban/ lámpatestekben okozott kár: 100 000 HUF / sérülés
  • Nyílászárókban okozott kár: 100 000 HUF / sérülés
  • A listában nem szereplő ingóságokban, vagy az ingatlan egyéb részein okozott kár: 100 000 HUF / sérülés
  • A Házirend dohányzásra vonatkozó szabályainak megszegése esetén: 100 000 HUF